گلکسی S9 و توضیحاتی در مورد آن

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

گلکسی S9 و توضیحاتی در مورد آن
نویسنده : ققنوس تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1399

گلکسی S9 از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که روشن‌ترین عکس‌هایی را که تا به حال دیده‌ایم ثبت می‌کند. دوربین به درستی و به خوبی تنظیم مناسب دیافراگم را انتخاب می‌کند. در مورد کیفیت عکس‌ها تردیدهایی وجود دارد. عکس‌هایی که در نور کم گرفته می‌شوند از نظر کیفی کمی توی ذوق می‌زنند. این تصاویر یا به طور غیر واقعی بسیار روشن می‌شوند و یا یک لایه زرد کمرنگ روی‌ آن‌ها ایجاد می‌شود. دوربین‌های سامسونگ همیشه به نشان‌دادن حداکثر جزییات از سوژه عکاسی معروف هستند؛ ولی این جزییات فدای از بین بردن کیفیت و بافت و کنتراست بکگراند می‌شود. عکسبرداری در نور کم حتی با لرزش‌های کوچک هم تار می‌شود. در کل عکس‌های گرفته‌شده در نور کم توسط گلکسی اس ۹ قابل استفاده هستند؛ ولی هنوزهم دوربین‌های سری پیکسل گوگل بهترین تصاویر در نور کم را ثبت می‌کنند. فوکوس در دوربین سلفی نیز گاهی اوقات به خوبی کار نمی‌کند و باعث تار شدن تصاویر شما می‌شوند.

دوربین گلکسی اس ۹ رنگ‌ها را بسیار جذاب‌تر از دنیای واقعی نشان می‌دهد و کنتراست تصاویر نیز مناسب است. در کل شما از عکس‌هایی که با دوربین این اسمارتفون می‌گیرید بسیار راضی و خوشحال خواهید بود.

در جواب قابلیت animojis آیفون ایکس، سامسونگ در نرم‌افزار جدید دوربین اس ۹ صورت شما را اسکن کرده و از آواتار‌های سه بعدی روی شما استفاده می‌کند. همانطور که اپل با آیفون ایکس ثابت کرد که این قابلیت بسیار جذاب و سرگرم کننده است، ایموجی واقعیت افزوده سامسونگ به شما می‌فهماند که همه چیز ممکن است به راحتی خراب شود. انجام این کار بسیار سریع و پردازش نیز با سرعت انجام می‌شود؛ ولی نتیجه بسیار بد است! شما انتخاب‌های بسیار کم و محدودی برای مدل مو، لباس‌ها و زیور‌آلات و اکسسوری‌‌ها دارید. برای مثال موهای موج‌دار و یا رنگ‌های طبیعی برای بلوند و قرمز وجود ندارند.

خود انیمیشن‌ها نیز احساسات صورت را به خوبی بازتاب نمی‌کنند. ممکن است شما بخندید ولی انیمیشن شما بی روح به شما نگاه کند و بالعکس! احساساتی را هم که قادر به نمایششان هست نیز بسیار تقلبی به نظر می‌رسند.

در نهایت شاید در آینده با وجود آپدیت‌های جدید قابلیت ایموجی واقعیت افزوده نیز بهبود یابد.

قابلیت بسیار جذاب گلکسی اس ۹، ویدیوی سوپر اسلوموشن است که به طرز حیرت‌آوری با ۹۶۰ fps  ویدیو‌هارا ضبط می‌کند و هر ۰٫۲ ثانیه تا ۶ ثانیه طول می‌کشد! ولی این قابلیت برای تمام طول ویدیو نیست و ابتدا و انتها معمولا با ۳۰ fps ضبط شده ومیان این‌دو سوپر اسلوموشن را خواهیم داشت و این باعث می‌شود که تلاش بسیار زیادی برای ضبط دقیق قسمتی که می‌خواهید به کار ببرید. قابلیت تولید گیف و اشتراک‌گذاری آن نیز در دوربین فیلمبرداری اس ۹ وجود دارد. تمام این قابلیت‌ها فدای پایین آمدن رزولوشن از فول‌اچ‌دی به اچ‌دی شده است.

اسلوموشن نیز با ۲۴۰ فریم بر ثانیه در دسترس است که این بار می‌توانید فیلم‌های خود را کیفیت فول‌اچ‌دی ضبط کنید.

طراحی Galaxy S9

سامسونگ تغییرات زیادی را نسبت به گلکسی اس ۸ در طراحی به کار نبرده است که بسیار هم خوب است. گلکسی اس ۹ بلند و نازک است و حس بسیار خوبی در دستتان به شما می‌دهد. صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی آمولد آن نیز روشن و جذاب است.

رزولوشن صفحه‌نمایش روی بالاترین حد خودش تنظیم نشده است که باید به صورت دستی این کار را انجام دهید.

قدم رو به جلوی بزرگ در طراحی مخصوص پشت این اسمارتفون است جایی که حسگر اثر انگشت به زیر لنز دوربین منتقل شده است. بزرگترین اشتباه سامسونگ در طراحی نوت ۸ و اس ۸ وجود حسگر در سمت راست دوربین بود که دسترسی به آن را مخصوصا برای چپ‌دست‌ها سخت کرده بود. حسگر اکنون در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است؛ ولی حاشیه پلاستیکی‌اش حس خوبی به شما نمی‌دهد.

در حالی که اکثر شرکت‌های بزرگ جک هدفون را حذف کرده و از ورودی USB-C استفاده می‌کنند، سامسونگ هنوز این جک را حذف نکرده است. دکمه صوتی Bixby  در کنار گوشی نیز به جز در نرم‌افزار مخصوص Bixby  در دیگر نرم‌افزار‌ها کار نمی‌کند. هم قسمت جلو و هم پشت از گوریلا گلس ۵ ساخته شده است و احتملا به خرید یک قاب نیاز خواهید داشت.

نرم‌افزار

گلکسی اس ۹ از اندروید ۸ استفاده می‌کند؛ ولی جدید‌ترین آپدیت‌ها برای آن عرضه شده است. سامسونگ در بحث نرم‌افزاری و رابط کاربری جزو یکی از بهترین کمپانی‌های گوشی‌سازی است و اندروید خام را به بسیاری از نرم‌افزار‌های کاربردی مجهز کرده است.

سخت‌افزار و باتری

وجود اسنپ ‌دراگون ۸۴۵ در گلکسی اس ۹ باعث شده است که تصور کنیم عمر باتری اس ۹ از عمر ۱۶ ساعته گلکسی اس ۸ بالاتر باشد؛ ولی در تست‌ها اینگونه نشد! در یک روز کاری با کار کشیدن زیاد از گوشی از صبح تا غروب اس ۹ شما به شارژ دوباره نیاز دارد و در صورت استفاده عادی روزی حداقل یکبار شارژ کردن مورد نیاز است. قابلیت شارژ سریع این اسمارتفون را در ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه از صفر درصد به صد درصد می‌رساند.

وجود کوالکام ۸۴۵ باعث شده است که اس ۹ در بسیاری از تست‌ها گرافیکی و سرعتی رقبای خود را شکست دهد و جزو سریع‌ترین اسمارتفون‌های اندرویدی جهان لقب بگیرد.

وجود اسپیکر دوم در گوشی نیز نه تنها باعث بلندتر شدن صدا‌ها در هنگام پخش موزیک، تماشای فیلم و تماس‌های تلفنی شده است، بلکه صدا‌ها را بسیار غنی‌تر و واضح تر نیز کرده است.

در انتها اگر قصد هزینه کردن برای گوشی‌های پرچمدار را ندارید و با این حال دوست دارید که تلفن‌همراهی زیبا با دوربین فوق‌العاده، صفحه نمایش با کیفیت، سخت‌افزار قدرتمند و نرم‌افزار کاربردی را داشته باشید به گلکسی اس ۹ فکر کنید.

نکات مثبت: گوشی سامسونگ گلکسی S9 سنت سامسونگ در طراحی گوشی ۵٫۸ اینچی جذاب را حفظ کرده است. طراحی انحنادار در دو طرف جذاب، دوربین فوق‌العاده، شارژ بدون سیم، ضدآب بودن و جذابیت زیاد در رنگ‌های بنفش و آبی پکیج نکات مثبت گلکسی اس ۹ را کامل می‌کند.

نکات منفی: عکس‌هایی که در نور کم گرفته شده‌اند اغلب تار هستند و بافت و کنتراست و کیفیتشان نسبت به دیگر دوربین‌های تلفن‌های هوشمند پایین‌ترهستند. دوربین گلکسی اس ۹ به صورت تصادفی و به طور مداوم بین حالت‌های مختلف سوییچ می‌کند. فیس‌آنلاک جدید استفاده شده در این گوشی نیز امنیت پایینی دارد.

جمع‌بندی: گلکسی اس ۹ در بین گوشی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده‌اند انتخاب مناسبی است؛ ولی اگر کمی بودجه خود را بالاتر ببرید گزینه‌های بسیار بهتری در دسترس هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: موبایل، ،
:: برچسب‌ها: samsung, سامسونگ Galaxy S9 , سامسونگ گلکسی اس 9, سامسونگ اس 9,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.